Monday, December 26, 2011

Baju Kurung Viscose ~RM55 SAHAJA~

Baju kurung kami dijahit dengan kemas (dari butik), khas untuk anda yang mementingkan kualiti dan keselesaan. Cotton viscose ni kalau pakai memang  tak payah pikir pasal nak merenyah2, berkelip, berpeluh..Sebab fabriknye lembut dan sejuk. Kalau pakai tu nampak manis dan ayu giteww...

Sepasang RM55 sahaja.
Berminat? email ke siladygaya@yahoo.com
Boleh juga sms : 016-208 5534


Ukuran Baju Kurung:
 
Saiz S: Bahu (14"), Pinggang (28"), Dada (38"), Punggung (39"), Labuh Baju (37.5")


Saiz M: Bahu (15.5"), Pinggang (29"), Dada (40"), Punggung (40"), Labuh Baju (39.5")
 
Saiz L: Bahu (16"), Pinggang (31"), Dada (45"), Punggung (45"), Labuh Baju (40")



 Size L

L001 




L002






 Saiz M


 M001



M002



 M003





Size S
S001
 




S002




S003



S004



S005


Sunday, December 25, 2011

Opening Entry

Hai gadis2...sama ada yg single mahupun bercouple...tak kurang jugak yg dah jadi triple (mak2 gadis), kami percaya anda semua mesti suka bergaya kan? Biasala, orang perempuan, kenalah cantik2 kan? Kite ni kan hiasan dunia..

Jadi, kami memberi peluang kepada anda untuk mencuci mata dengan baju, aksesori dan segala jenis barangan di page kami ni. Tak payah susah2 nak berebut kat pasar, nak peluh2 berlengas bagai..Perhatikan,berkenan, pesan..sambil baring2 peluk bantal atas katil pun boleh ;p

Cakap banyak pun x bes...layankan gambar2 di page kami ni k. Enjoy your shopping!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...